Inspiration ?

Att sitta och lyssna och se på foton hela dagen har vart intressant och ganska kul . Jag kände att jag ville gå ut och fota jag med sen och lära mej mer om mörkrum och den tekniken med det analoga ... men liksom det verkar svårt fast det verkar ändå kul om man kunde få lära sig, för fotona blir hur fina som helst ! Men de är ju så mycket man måste lära sej ... som det där med sitt "egna uttryck" och allt det. Inte världens lättaste ...

Nog med foto .

Jag är peppad inför morgondagens radiosändning, yay ! Julmys kommer bli kul :) fast vi måste nog komma på vad vi ska prata om, men det är inget problem det finns ju hur mycket som helst man kan prata om om julen . Vi måste välja musik också ...

Har förresten bara en julklapp kvar att köpa nu: Johans ... Jag och Ann-Sofie köpte en mobil till mamma förut (eller ja, Ann-Sofie betalade för jag hade inga pengar på mej). Det va en nokia som var ganska snygg och hade kamera men va ändå enkel och den va inte så dyr (895:-) så då ska jag betala 447,50 :P eller det va ganska dyrt egentligen .

Undrar vad jag får i julklapp ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0