B-day

Idag har vart en ganska bra dag :) Farmor och farfar kom hem till oss och åt tårta och gav presenter. Farmor hade gjort sin vanliga gräddtårta (äppelmos :P) med jordgubbar på, och mamma hade vart vaken under natten och gjort en jätte fin tårta till mej med grädde, bananer, chokladströssel och marsipan :D den va go! Vi drack kaffe och åt tårta och bullar. Jag fick mina presenter bland annat en söt gitarr :D Sen helt plötsligt börjar dom prata sång och farfar börjar sjunga, det har jag aldrig vart med om förut! :) Haha. Sen börjar alla vi sjunga en massa andra låtar, så de vart lite drag :P De va mysigt.
När farmor och farfar åkt åt vi bakad potatis och såg på skräckfilm, fast den va typ inge läskig. Den va ganska dålig.
Vi åkte hem nångång vid 8 och tog en promenad.
Just nu äter jag "kvällsmat" :P
Jag har ingen lust att gå upp och åka till skolan imorrn :/ Men de håller mej iaf sysselsatt. Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0