Intensive care

Känner mej på topp inför imorrn just nu :) Fast jag har så mycket att göra innan. Jag måste måla naglarna, peela ansiktet, välja ut exakta kläder, välja accessoarer och fixa dricka... lite stressande, men jag tycker iaf det ska bli kul och jag hoppas det blir kul :) Köpte skor förut som jag ska ha imorrn. Känner att jag kommer ha ont i fötterna på fredag.

Var ute och gick jätte långt förut (kändes det som) med Ann-Sofie på världens drygaste grusväg! Vägen va sne och man gled omkring på grusen, oerhört jobbigt. Känner att jag kanske kan ha träningsvärk när jag vaknar imorrn, hehe.
Har nyss samlat ihop en massa cdskivor som ska med till skolan imorrn. Bland annat håkan hellström, bruce springstten, robbie williams, dobermann, red hot cili peppers och lite bland skivor. Ska bli kul att lyssna igenom dom :P

Nu vill jag äta.

Kommentarer
Postat av: Hannah IGELFELTstarwarsager

Hehe GLING DU PÅ GRUSE <3<3 ja älskar sånna vägar ;) hehe . Aa visst va min väska fiin :D. btw oj så mkt du har att göra imöra ;) de hinner du nog int ;)

2009-04-29 @ 23:21:23
URL: http://starwarsager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0