Milkyway

Väntar på att Johan ska komma... Har inget att göra, så jag ska försöka leta efter nån komiker eller nått annat kul som jag kan prata om i radioprogrammet på måndag.
Va ute och gick förut med Ann-Sofie i 45 minuter :) så då kände jag mej duktig eftersom då har jag vart ute å gått 2 gånger idag, för jag gick till skolan också.
Det finns typ inget kul att se på tv idag och det är fredag! Kanske kan hyra nån film från telia, fast det är alltid så svårt att bestämma sig för en film för ingen vill se på samma sak. Pappa vill se på western, Anne vill se på svenska tråkiga deckare, Johan vill se på action och jag vill se på komedi eller skräck :P Så då sitter man å letar film i en halvtimme utan att man finner nån och det slutar med att man ändå ser på nått skit tråkigt på tvn.

Nu ska jag leta efter nått att äta tror jag... börjar bli hungrig.
Sögen på glass.

Jag vill ha fint hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0