tankar

Jag ville inte vakna idag. Det värsta är att vakna och komma ihåg vad som hänt. Skulle hellre ligga i koma. Mitt hjärta slår konstant i 120 och det verkar inte vilja lugna ner sig. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och stanna där. Men jag vet att om jag känt likadant skulle jag gjort som du gjorde. Det är bara det att det gör så ont, den här känslan tynger ner mej. Den slår bort alla andra känslor. Min kropp orkar inget och min hjärna orkar inget. Och jag kan inte göra annat än att tänka på dej. Allt som vi har gjort och gått igenom, och allt vi skulle göra. Jag vet att du sa att det inte var mitt fel men ändå kan jag inte hjälpa att jag tänker tillbaka och letar efter fel som jag har gjort. Jag kan faktiskt inte tänka mej mitt liv utan dej. Just nu är det omöjligt. Jag vet att du också mår dåligt.

Kommentarer
Postat av: johan

jag har gjort det jag kunde har mått dåligt en längre tid som du vet. jag bara kände att jag drog med dig ner i min skit. jag är på väg ner mot botten på mitt liv och dit vill jag inte att du ska med. hoppas du förstår mig. jag vill komma på rätt spår igen. 2009 har varit det tuffaste året någonsin för mig. och det känns inte rätt att dra med dig i det. vi får hoppas på framtiden. förlåt mig:(

2009-04-13 @ 12:29:45
Postat av: Steph

hej. det här är ju helt sjukt. stackarn.. förstår att du inte mår bra, skulle du vilja prata så finns jag här vet du (: men annars så hoppas jag att det blir/är bra mellan er, att ni inte är ovänner eller så, för sånt är himla jobbigt vid såna här tillfällen. och att det blir bra för er själva. även om det säkert inte känns så just nu. puss

2009-04-13 @ 13:04:37
URL: http://cherrylee.se
Postat av: Jenny

Jag vet precis, exakt hur du känner. Och det plågar mig att höra att du mår som jag gjorde, för det är den värsta känslan i hela världen. Speciellt när man inte kan göra nått åt det. Man känner sig hjälplös och vill bara.. Försvinna. Jag hoppas på det bästa för dig. Ta hand om dig <3

2009-04-13 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0