make it work

Idag har jag: SETT PÅ TV.
Fy fan va tråkigt...
Jag har sett på 3 avsnitt av en engelsk deckare, tyra banks show, ugly betty, vänner, gilmore girls, sex and the city och just nu matlagningsprogram. Sen kanska jag ska övningsköra lite med pappa och göra äpple&kanel muffins. Jag känner mej sorglig. Irriterande.

Det känns konstigt att inte prata med dej. Har inte gjort det sen i lördags. 4 dagar. Jag skulle vilja ringa dej men jag törs inte. Är rädd att om jag pratar med dej kanske det blir värre, fast de kanske kunde kännas bättre också. Jag vet inte. Det kanske skulle bli värre för dej med. Men jag hoppas jag får prata med dej på söndag iaf.

Kommentarer
Postat av: Steph

hej (: du är bjuden till pappa på fredag om du vill, till hans fest/kalas/supparty :) han tyckte att du skulle komma eftersom du är en del av "hans familj", haha, o det tycker jag med :) det är bara du ringer isf ;D <3

2009-04-15 @ 19:33:39
URL: http://cherrylee.se
Postat av: Hannah IGELFELTstarwarsager

Tv e drygt ^^ hehe. Aa skitbra första dag va ;) hur gåre med projektarbetet då?



hoppas allt ordnar sig med Allt ha de fint fint :)

2009-04-15 @ 21:38:13
URL: http://starwarsager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0