Working

Har tvingat mej själv att kolla efter jobb och utbildningar på olika sidor. Jag måste ju veta nånting liksom. Och jag har ingen aning om vad jag vill eller ska göra med mitt liv efter min långa skoltid. Vill jag fortsätta gå i skola (helst inte) eller ska jag börja leta jobb? Men ändå om jag bestämmer mej för nått så vet jag inte vad jag vill studera eller jobba med... Jag vet inte ens vad jag är bra på! Så jag har gjorde ett test på arbetsförmedlingen där dom sen ger mej förslag på vad jag kan jobba med :)
Jag ska tydligen helst arbeta inom teater/film/musik, laga mat/arbeta med livsmedel, Bild&form eller djur/växter/lantbruk. Det mesta låter bra iaf...

Fann ett par yrken som skulle kunna va kul:

Ljudtekniker

Trädgårdsarbetare
Florist
Parkarbetare

Dekoratör

Djurvårdare vid djurpark


Kommentarer
Postat av: z

åh jag skule vilja bli florist :)

2009-04-29 @ 08:16:52
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0