Hi froggy!

Spenderat flera timmar på bergvik idag.
Gick omkring och kollade i samma affärer flera gånger. Blev lite uttråkad efter ett tag men fann tillslut endel grejer som jag gillade (två tröjor, trosor och ett linne). Sen satte jag mej vid mcdonalds med en milkshake och en tidning och väntade på att Anne (som hade vart på möte) skulle komma så vi kunde åka hem.
Förresten hur kommer det sig att en person som jag känner att jag borde hälsa på inte hälsar på mej fastän jag står en meter framför den? Men hennes kompis hälsar jämt. Jag antar att antingen så är hon halvtblind eller så gillar hon inte mej. Hm, va trevligt... Doesn't really matter.

Lila är min färg har jag bestämt!

Sova nu. Eller dricka te först?

Kommentarer
Postat av: Zara

jag har vetat att lila är din färg i sisådär hundra år. :D

2009-08-27 @ 00:41:35
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0