I blame the tequila

Jag är hemma nu. Kongsvinger är ett ganska mysigt ställe...
Jag och Johan har typ bara sett på film varje dag och han har somnat efter 10 minuter, hehe. Men jag gick faktiskt till köpcentret och kollade lite när jag inte hade nått att göra. Köpte ett par jeans (som blev skitiga nästa dag eftersom Johan tappade grillat kött på dom :P) Vi grillade med några av Johans arbetskompisar och drack lite. Man var tvungen att prata engelska och lyssna på norska samtidigt. Det blir ganska svårt efter ett tag märkte jag. Spelade lite badminton fast det gick inte så bra, hm. Sen drack vi tequila. Jag vet fortfarande inte vad som är så speciellt med det? Det är inte ens gott egentligen :P Jag satt tillslut efter flera toabesök och halvsov i en soffa medans vi väntade på taxi hem. Kom hem vid 5 eller nått :/

Jag har körlektion vid 5 sen. Vet inte vad jag ska göra tills dess. Finns det ingen som vill göra nått?

Kommentarer
Postat av: hannah b iiiiggellllfellt

HEEEEEEEEEEEEEJ VEEEEEEEE hur är de med dej då? :)

2009-08-04 @ 00:05:15
URL: http://starwarsager.blogg.se/
Postat av: Karin

tequila race här nere, gött dä ! :D

2009-08-04 @ 21:09:29
URL: http://heyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0