Sammanträffanden

Satt hos jobbcoachen över en timme tror jag! Fast hon va jätte trevlig, lätt att prata med och ganska ung, inte som dom flesta andra människorna som jobbar där som är ca 40 och uppåt. Hon hjälpte mej komma fram till saker och vi skrev lite i mitt cv. Kände mej nöjd när jag gick därifrån faktiskt.
Sen handlade jag lite grejer och när jag satt inne på lustgården kom Stephanie och Jenny dit när jag läste en tidning och åt korv med mos :P Det va kul att se er :)
20 över 1 var min körlektion och efter den gick jag till studio ch och beställde klipptid :D Äntligen! Mitt hår är slitet och jobbigt och min lugg som ska va lockig blir platt eftersom den har blivit så lång.
När jag cyklade hem igen tänkte jag att jag skulle genvägen genom skogen hem för att jag var lat. Men när jag kommer in på den lilla stigen kommer det jättemånga småflugor och flyger runt mej och en hel svärm med myggor! Så när jag kommer ut på vägen igen märker jag att det kliar på mej och när jag kommer hem och tittar mej i spegeln så har jag fått två stora myggbett i pannan! :/ Jag kommer inte ta den genvägen på ett tag iaf...
Usch nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0