Score

Jag blir irriterad... Datorn är seg och msn funkar inte! YAY ><

Har haft en trevlig dag faktiskt.
Blev väckt tidigt av Johan och följde med han hem och hjälpte till att riva tapeter. Borde kanske bli målare tänkte jag då men det tåls att tänka på, haha. Somnade i hans soffa efter ett tag. Åkte hem och duschade och väntade på att Zara skulle komma. Spelade tvspel, bakade muffins (som jag inte skulle orkat annars om du inte var med) och spelade yatzy. Jobbigt att förlora med bara några ynka poäng fastän jag fick yatsy :P

Eftersom datorn beter sig konsigt så tänker jag lägga mej och läsa ist. Måste läsa ut min tråkiga bok så jag kan börja på en bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

monstermuffins!

2009-08-21 @ 12:43:10
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0