Kakor till mig

Vi har ätit julbord och jag är fortfarande mätt.
Jag provsmakade min första sillbit någonsin idag (med vitlökssmak)! Nästan lite stolt över att jag vågade. Det va inte gott och inte äckligt... Antagligen nått mitt emellan.
Dagen har ändå gått snabbt även om jag tillbringat mer än halva framför tvn. Kommer nog stanna här i soffan ett tag till. Har ingen lust att gå till min säng och sova för det drar kallt från mitt fönster så jag måste sova med en filt under täcket. Burr. Förhoppningsvis får man kanske någon att dela sängen med.

Kanske åker till Charlottenberg imorn ett tag. Haj!

   

Kommentarer
Postat av: Elli

Den kommer jag inte ihåg :O



God jul förresten :D!

2009-12-23 @ 23:42:06
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0