You know me

Dricker kaffe och kollar lite på skidskytte.
Är helt ensam hemma eftersom dom andra är i Sysslebäck. Har sovit ut idag iaf... Gick upp tjugo i tolv, härligt! Idag ska jag nog inte göra nånting, bara slappa. Fast jag tror jag ska gå ut ett tag sen och springa lite innan det blir för mörkt. Sen ska jag ta en lång varm dusch. Can't wait!

En ny Robbie Williams låt sitter fast i huvet på mej. You know me. Gillar låten men videon är konstig. Han är utklädd till kanin (påminner om den i Alice i underlandet?) och jag förstår verkligen inte varför, haha. Har lyssnat igenom det nya albumet och det är helt okej än så länge. Någa bra låtar och några inte så bra låtar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

COOLT ny header!!!!!!!

2009-12-07 @ 21:13:32
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0