Boop

Pratade nyss i telefon med mamma. Jag ska hem :) MYSIGT! Så jag åker hem med henne efter skolan imorrn.
Har saknat henne,  katterna, lugnet och min säng :P Får inte glömma att få kameran av Johan imorrn också... Kommer sakna honom hela helgen för han kunde inte följa med :/

Känner mej illamående skulle inte ha ätit den stora kanelbullen och dumlesnacksen :/ men det blir alltid så att jag köper för mycke som jag egentligen inte behöver... typiskt. imorrn ska jag nog inte äta nått med för mycke socker och jag ska inte dricka kaffe. haha, det säger jag nu men vi får se hur det går imorrn.

Det är kallt. Längtar tills jag går och lägger mej... Men nu måste jag göra läxor, tur att de inte är nått bra på tv :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah right som om inte du kommer dricka kaffe imorgon xD

2009-01-29 @ 22:41:14
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0