Dekorera mera

Har sett på topmodel nu och målat naglarna :) röda :P Topmodel va nice fast vissa av dom fick ju värsta tråkigt hår, de blev liksom ingen stor skillnad... längtar tills nästa avsnitt :D
Kollade på skidskytte hos johan förut också men de va inge kul för han sov så ja fick se ensam... Sen skulle han på träning och pista i skidtunneln och jag åkte hem för jag skulle äta och fick tråkig mat som vanligt: Fläsk och vita bönor. Det känns typ som bondmat... Mat är tråkigt nu för tiden :O men jag överlever, hehe.

Jag är så trött.
Gick och la mej 10 igår och tänkte sova men så fastnade jag i min bok och läste till halv 1 :\ aningen jobbigt att gå upp imorse då. Men ikväll får jag läsa länge för jag har sovmorgon imorrn :D härligt!

Måste göra naturgrejen nu om hur mycke ens ström kostar innan jag glömmer bort de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0