e

Är sååå trött... Känner inte för mer skola just nu. Fast det är ganska kul med natur och min redovisning på religionen gick ju ganska bra tycker jag :) meeen: orka ha text imorrn. nej.

Jag är sugen på pizza , har vart det hela dagen! Kanske skulle ta mej en kopp te?
Ser verkligen fram emot min och zaras halodag :D haha, va kul! Fast det är läskigt också för jag är så feg när jag spelar spel :S Skulle svimma av om jag spelade själv haha.
Längtar tills det blir helg... kanske åker hem och träffar mamma lite :) länge sen jag va hemma sist. Ser fram emot att äta potatisgratäng faktiskt, det va länge sen, vi äter alltid det hos mamma :P och jag kanske kan ta med kameran hem också så jag kan ta lite kort när jag ändå inte har nått att göra. Har inte riktigt förstått mej på den än faktiskt efter som jag är van dom som vi har i skolan.

Ska se på tv snart så då måste jag skynda mej att göra te nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, utan tvekan! Jag har dock bara hunnit med två..



Urfin, ja. :D

2009-01-28 @ 21:56:35
Postat av: Anonym

Ja, utan tvekan! Jag har dock bara hunnit med två..



Urfin, ja. :D

2009-01-28 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0