Min rosa brödrost

Idag har jag:
Plågat mig upp ur sängen
Åkt till skolan
Ätit pannkakor
Planerat ljud
Druckit kaffe
Försökt att fota med Zara
Köpt nytt puder
Ätit strips på quickly
Vart med Ann-Sofie på systemet
Ätit mat
Kollat på skidskytte (blev glad för att norge vann :P)
Hämtat ved
Laddat ner lite musik :)

Ska under kvällen:
Fylla min mp3 med bättre musik
Duscha!
Göra te och dega framför tvn
Välja kläder tills imorrn
Läsa min bok
Prata med Johan :)
SOVA

Tråkiga dagar... finns inget att fylla ut dom med, ändå går dom för snabbt.
Det är fredag imorrn och helg :D gött att få sova! Jag älskar min säng :)

Kommentarer
Postat av: mor din

hej veronica va roligt att du har en blogg jag börjar bli bra på datorer jag

2009-01-21 @ 08:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0