Work

Har försökt att göra lite läxor idag igen... Det gick väl hyfsat. Gjorde klart min gamla filmrecension och började på den om Svart katt, vit katt. Herregud jag vet inte vad jag ska skriva men det blev ganska många tecken iaf fast jag är inte klar än :\ Har typ 100 saker att göra. Eller ja 7 då men det är nog många för min del, jag blir trött... Har suttit vid datorn och försökt skriva ända sen jag kom hem. Ska aldrig jobba på en tidning :O
Ska snart gå och kolla på grammisgalan på Johan Glans :D YAY så jag får lite humor i vardagen :P
Ska gå och lägga mej tidigt ikväll tror jag, så jag orkar med grafisklektionen imorrn... fast det gör man aldrig ändå. Åsså måste man ha krafter till att färga zaras långa hår! :P

Måste gå och göra mer te innan galan börjar :)
Jag kissar på mej.

hahaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0