Hello mama!

Mamma svarar inte... "Just nu kan du inte nå det önskade numret..." Spårlöst försvunnen :P Får pröva ringa senare vid tolv kanske, mamma är alltid vaken haha :P Har faktiskt vart duktigt för jag lyckades gör en inbakadfläta i mit hår nyss :) Man lär sej saker när man lider av tristess.
Finns inget att se på tvn... Michael Jackson minnesstund, konsert och dokumentär. Men klockan 11 börjar 2½ män iaf :P

Kommer vara ensama här tills fredag tydligen, då kommer pappa och Anne hem.

Kom att tänka på att jag inte har hämtat posten idag, ibland kommer jag på att jag inte hämtat den på två dagar och då är brevlådan propfull och allt är tillknycklat :P Borde nog hämta den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0