Is it you baby or just a brilliant disguise

Det är ganska tråkigt att va ensam hemma. Finns inget att hitta på. Fast jag funderar på att göra egen bodyscrub, en hårinpackning och kanske en ansiktsmask :) Är nog en bra dag för det. Lets do it!
Måste ringa till mamma också och höra om hon är hemma... Ska åka hem och hälsa på snart, möjligtvis imorn. Började skriva ett cv igår så jag kom på att om jag inte har nått att göra hos mamma kan jag ju fortsätta skriva på det. Fast de är så drygt... :/ Men jag måste göra det om jag nu ska börja söka jobb. Jag vill ha ett jobb!

Längtar till fredag, country festivalen :P


Kommentarer
Postat av: K

Snygg bild Vero :D

Fint ljus i bilden :)

2009-07-07 @ 22:16:12
URL: http://heyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0