Jordgubbssylt

Har försökt ringa till Pelle idag för körlektion men ingen svarar... Får väl försöka en sisodär 20 gånger till antar jag.

Var i skidtunneln kvart över 6 igår med Johan för dom spelade in en reklam om michelindäck. Dom hade två bilar där inne och körde omkring med och en riktig michelingubbe :P Det är nog inget särskilt svårt jobb att vara michelingubben, haha. Dom höll på att köra fram och tillbaka i flera timmar. Var ganska tråkigt att vänta så drack kaffe och choklad för att inte somna :P Fick sitta vid en dator tills dom va klara klockan halv 1! Så då kunde Johan pista och vi var hemma vid halv 3. Johan skulle upp vid halv 5, stackarn.


Idag har jag inga planer förutom att boka en körlektion och kanske ta en promenad.


Kommentarer
Postat av: Elli

Nej, fast ska ta tag i mitt körkort i augusti sen :P.



Förresten pelle har semester den här veckan tror jag, han skulle ha det i två veckor eller ngt :s

2009-07-16 @ 12:26:50
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0