Please, cover for me!

Har jobbat torsdag, lördag och söndag. Torsdag var lugn och inte så mycket folk. Lördag jobbade bara jag och Ann-Sofie, det kom mycket folk men vi hade bra team work så de fixade vi. Söndag var oerhört stressig när Ann-Sofie inte var där. Det är påfrestande att jobba ibland. När jag var hemma så kopplade jag av framför datorn lite och spelade sims :P
Idag har jag klippt gräs, vilket jag verkligen inte hade lust med. Tror resultatet blev slarvigt eftersom jag ville bli klar så fort som möjligt. Sen var jag tvungen att gå in på konsum i shorts, tshirt och mina salomon skor och jag stank avgaser :P Inte så trevligt. Men dagen har gått fort iaf.
Väntar på att det ska bli onsdag :)

Kommentarer
Postat av: zara

vad händer på onsdag?!

2009-07-14 @ 13:28:14
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0