I can buy you

Jag är vaken! Har ätit frukost vid tvn. Det finns typ aldrig nått kul att se på på morgonen, bara en massa tvshop och dåliga serier... Så jag får kolla på Frasier :P Nu kom pappa så jag får väl ställa in mej på att klippa gräs! Haha, det va inte pappa det va anne. Men pappa kommer väl hem snart så jag får väl smörja in mej med solkräm och slänga på mej bikini och shorts så jag är redo ;)
OJ nu kom den stora elloskatalogen! Haha, älskar kataloger. Måste kolla igenom nu!

Förresten jag kom på att jag har inte skrivit ner vad jag vill jobba med och jag ska har gjort det tills på onsdag :/ Det är bara det att jag vet inte vaad jag kan göra? Aaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0