Jag fick inte upp locket på färgburken.

Sitter och försöker komma på vad jag ska skriva på mitt samtalsunderlag som jag ska ha med till arbetsförmedligen imorn... Men hur ska jag veta vad jag är bra på och vad jag har för bra egenskaper? Är det inte folk runt omkring som vet hur jag är? Hjälp mig! Får fråga Ann-Sofie när hon kommer hem kl 10! :/ Är helt ensam idag.
Skulle egentligen ha målat i stallet idag men jag fick inte upp burkjävlen! Jag försökte i en halvtimme, skärde mej på skruvmejseln och blev tillslut sur. Så jag gick in istället och drack kaffe :P Nu kollar jag på how to look good naked (jag vill aldrig skämmas så över min kropp som dom i programmet gör! "You dress like a tampon!") och funderar över mina olika egenskaper. Känns som min dator kommer överhettas! Jag kommer också överhettas. Badabadabadabada :)

Imorn vill jag shoppa peeling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0