Jag har inget jobb alls

Jag är sjuk. Tur att de blev efter studenten iaf :P Jag är snorig och hostar... Men jag tror det går över snart :)
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Och vad ska jag göra imorn och dagen efter det?! Det enda jag har gjort idag är bakat muffins till mamma... Funderar på att ånga ihjäl mitt ansikte, kanske peela, göra ansiktsmask, hårinpackning och liknande + Dricka massor av te! :)

Jag vill också ha jobb. Skulle kunna jobba med vad som helst (nästan) typ på ok skulle va helt okej, haha. Johan har jobb i norge typ hela sommarn. Vet inte när han kommer hem...

Jag vill spela tv-spel, men det är tråkigt att spela själv :(

Kom på att jag måste hämta min jacka som jag glömde på media! Äsch det får pappa göra sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0