Kära midsommar

Idag är det alltså midsommar. Idag ska man dansa runt midsommarstången, äta färskpotatis och sill, dricka sej stupfull, dansa på torget till fernandoz och plocka blommor att lägga under kudden? Jag vet inte jag. Men jag ska iaf äta köttbullar med färskpotatis och dra iväg på fest till Sören. Kommer nog bli kul :) Förstår inte hur det kommer sig att ingen ska dricka idag :P Var hos Sören på midsommar förra året och då hade jag skitkul har jag för mej så det känns ju positivt ;)
Just nu gör vi mat och jag och pappa ska snart rulla köttbullar :P "Du ska skölja händerna med kallvatten innan du rullar så fastnar inte smeten i händerna", min pappa kan han! haha.
Funderar över att gå och hjälp till med maten så vi kan äta nån gång. Ska åka till Sören vid 6.

Glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0