Payday

Varmt, varmt, varmt. Har nyss luggit och solat ett tag vid sirsjön. Jag tror jag har blivit lite brunare :P Det är ganska fint där fast sanden är typ tusen grader varm när man går i den! Jag och Ann-Sofie badade lite och när vi gick där i sanden såg vi en BLODIGEL! Det kändes ganska hemskt för vi hade ju nyss badat, tänk om dom hade hoppat på mej i vattnet! :/
Vi ska äta fläskfile sen (som pappa grillar) och ha potatissallad till :) Mmm... Fast först måste jag duscha av en massa solkräm och sand. Känner mej inte speciellt fräsch just nu :P

Imorn måste jag klippa gräs.
På tisdag åker pappa och Anne till Norge i typ en vecka, gött.
På torsdag kanske jag följer med Johan till Kongsvinger.

Kommentarer
Postat av: zara

öjhöj var vid sirsjön förut och bada jag och pontus ;D men du, kan inte vi bada imorgon? typ här i oleby eller nåt?

2009-06-28 @ 21:18:20
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0