Sammanfattning

Stockholm va riktigt kul :) Jag och Johan bodde hos en av hans mammas kompisar (Maria) som bodde jättefint och skitnära stadion. Första dagen gick vi bara runt och kollade i stan lite och såg på tv och åt godis. (Vi åt pizza till middag förresten men jag tycker fortfarande att pizzan är goast i torsby, haha). Sen på torsdan fick  Johan ny frilla av Maria och sen åt vi lunch på nån asiatiskt restaurang och sen kollade vi lite i affärer (gick in på tre olika indiska för jag älskar det :D) men Johan blev såklart uttråkad väldigt snabbt och tiden gick fort och var tvugna att gå hem och göra oss iordning. Men jag hann iaf att köpa ett par örhängen och en t-shirt :) Vi drog iväg till stadion och jag var tvungen att slänga mitt nya paraply för man fick inte ha med det in :/ Bruce va skitbra och dom spelade idas sommarvisa ibörjan, haha. Det va bäst mot slutet när det vart lite mer ös, och han lät en liten tjej sjunga helt själv och sen tog han upp henne och höll i henne det va ganska häftigt! Det va skit kallt så jag skakade och det regnade hela tiden men det va helt klart värt det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0