Snart så

Ska snart åka nu. Hem till mamma :) Har nästan längtat dit... Fast pappa sover middag och jag vet inte när jag ska väcka honom så vi kan åka. Ser fram emot kongsvinger :P Jag hoppas verkligen jag finner nått att ha till min håruppsättning som jag ska ha på balen. Och möjligtvis en studentklänning...

Kom på förut att snart så drar jag till stockholm :D Om 3 dagar! Då ska vi se Bruce^^

Idag har jag klippt gräs (och lyssnat på p3) i 2½ timme! Det va så jävla varmt och gräs flög runt mej och upp i mitt ansikte :P Och jag tror jag brände mej på armarna. Jag var tvungen att ha en blå keps på mej så jag inte skulle bränna mej i ansiktet igen, haha. Jag måste ha sett rolig ut :P

Ska nog väcka pappa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0