StekHET

Solat har jag gjort än så länge idag. Och bränt mej lite mer på knäna :P Skulle nog va bra att smörja in med efter solkräm... Men jag har faktiskt vart duktig och smörjt in hela kroppen med solfaktor 20 :) Känner mej ganska klibbig! Ska nog in till torsby med ann-sofie snart och kolla smycken och annat :D

Eftersom jag inte har orkat använda min egen datorn än så har jag suttit vid pappas som har firefox, och jag har märkt nu att min blogg ser skitkonstig ut i firefox :/ men jag vet inte vad jag ska göra åt det! Den ser bara bra ut i explorer ju...



Kommentarer
Postat av: zara

fan min rygg svider som fan XD hade svårt att sova inatt :p

2009-06-26 @ 10:22:03
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0