Valsa

Jag tyckte balen va kul igår jag :D Fast det skulle vart roligare och jag suttit med klassen... Men det va kul och vi dansade och drack och jag blev trampad på tårna flera gånger, haha. Synd att jag inte har fått in några bilder i datorn än, de blev många snygga bilder. Min tå gör ont idag och jag mådde illa när jag vaknade :/ Och hemresan va ju händelserik med spyor! :P När vi va hemma skulle vi tydligen till quickly för att köpa hamburgare och jag hade så ont i mina fötter så jag fick låna Dans joggingskor ner till torsby. Det måste ha sett dumt ut :P Quickly va tråkigt och jag kände bara för att sova. Åkte hem och skulle ta ur alla spännen ur håret och det kändes som dom aldrig tog slut! Men det va jävligt skönt att sova sen :P

Håkan Hellström på Söndagsparty nu :)


Kommentarer
Postat av: zara

hihi, vem spydde på hemresan? :D

2009-06-08 @ 20:47:36
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0