BANANAS!

Försöker skriva filmanalys och gör te. Ska välja något som min mage gillar, typ kamomill kanske?
Jag ska prova att inte dricka mjölk i ungefär en vecka har jag bestämt. För jag måste komma på vad det är som min mage inte mår bra av. Så jag börjar imorrn :) Fast de kommer bli svårt att behöva dricka kaffe utan mjölk! :/ (Im lovin it)

Till helgen ska jag till Karlstad och köpa present till Johan och kanske lite saker till mej^^ Vi kanske skulle åka och kolla på balklänningar också :D Skulle kännas ganska bra för jag vill vara ute i god tid, men det finns redan folk som har köpt så det är lite stressande. ALLT är stressande nu för tiden! Måste prata med Johan ikväll så han inte glömmer bort att anmäla sig till balen, haha.

Fortsätta analysera nu... Sen får jag fortsätta läsa min bok! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0