Sing along to the MUSIC!

Varför finns det inget kul att se på tvn idag? :/ Har nyss färgat Ann-Sofie eftersom jag ändå inte hade nått att göra. Ska slinga sen också...

Ska nog börja gå hem ifrån skolan snart istället för att få skjuts av pappa :P För de börjar bli vår och det är så mysigt väder och varmt. Så därför har jag tatt bort gammal musik från min mp3 och sitter och funderar ut vad jag ska lägga in. Jag vill ha såndär vårkänslorbramusik som :D Hm. Jag blir alltid helt tom i huvet när jag ska ladda ner musik, baaah. -.- Det enda jag har kommit fram till hittills är Mando Diao och lite Håkan...


Kommentarer
Postat av: Hannah IGELFELT

JA VET JA VET EN LÅT :D



All I Want Is You - Barry Louis Polisar



SKITBRA :)

2009-03-23 @ 23:04:05
URL: http://starwarsager.blogg.se/
Postat av: Elli

Är på konsum i torsby, vart är du ?:)

2009-03-28 @ 10:18:11
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0