Smält bort!

Kändes lite sorgligt att ha våran sista text och ljud lektion... Konstigt liksom. Hoppas jag får bra betyg!  Imorn är skolan slut och nästa vecka börjar praktiken på p4. Måste jobba med projektarbetet imorn om vi ska va klara med bildspelet och allt innan praktiken.
Kanske skulle hjälpa till att ställa iordning saker inför johans morbrors 50års fest imorrn. Festen är på lördag. Johan sa att han och jag skulle stå ett tag i baren också och servera drinkar :D Härligt, och man får dricka hur mycket man vill, haha. Kommer bli kul... Kommer säkert va massa fulla människor. Ser nästan fram emot det :P Fast jag vet inte vad jag ska ha på mej... :/

Just nu längtar jag efter sommaren sååå mycket! Vill kunna ha på mej shorts och sandaler eller bikini! Längtar efter att få köpa sommar kläder. Lätta kläder ist för jackor, mössor, halsdukar och äckligt varma skor! Trött på det nu. Finns så mycket kläder som jag vill köpa: bikini, sandaler, ballerinas, flera par shorts, solglasögon mm :) All snö kan smälta bort. Gud va jag längtar efter att få ligga i en solstol i värmen och lyssna på bra musik på radion eller läsa en bok. Till och med att gå på glödhet asfalt känns lockande...

Måste sluta tänka på det och ist börja skriva. Min sista uppgift någonsin?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0