Dammigt

Herregud va veckan på p4 har gått snabbt! Bara en vecka kvar. Skulle va med på en morgon sändning någon gång under veckan ockå. Kul :) Fast kanske inte så kul att gå upp tidigt...

Va i Karlstad igår och skulle kolla efter balklänning. Men först skulle vi hämta en telefon till johan som han lämnat in på telia. Vi stod och väntade en halvtimme på att killen skulle hämta den och kolla om halebop funkade i den. Men tydligen hade dom inte ens försökt att låsa upp den så man skulle kunna byta kort, så dom skulle va tvugna att ha kvar den. Vilket slöseri av tid att va där och vänta :/
Sen åkte vi till klädestjänst på haga. Det fanns jätte många klänningar i olika färger och jag visste inte vart jag skulle börja titta. Kollade lite på bruna och champagnefärgade men visste inte vad jag ville pröva :P Så tanten där plockade ner flera klänningar i min storlek. Provade nån hemsk klänning som skiftade mellan grönt och rött för hon sa att klänningarna var mycket finare på, vilket jag inte höll med om haha. Jag hittade ingen långklänning som jag gillade så jag gick över till dom kortare. Bestämde mig för en kort svart som hade lite pärlor. jag gillade den :) fast den skulle såklart sys in så jag får åka tillbaka någon annan dag så dom kan göra det. Måste köpa skor och sånt också sen men jag vet inte vilken färg jag vill ha...
Va inne på hm och fick en tidig födelsedagspresent av anne. En väska som är jätte fin :D Sen gick vi och tryckte i oss big mac och drack cola (fast egentligen ville jag ha en milkshake men får inte dricka det), de va gött med cola har inte druckit de på skit länge!

Ska dricka med Steph och Zara sen. Längtar efter alkohol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0