Happy birthday to you!

Har fått mitt först röstkort någonsin idag, känns ovanligt fast trevligt och nästan häftigt :P Jag ska tydligen rösta i olebyskolans matsal, intressant. Fast det jobbiga är att jag vet inte riktigt hur jag ska rösta. Hm.

Idag fyller min syster 21 så jag och hon åkte in till torsby förut och drack en latte och pratade (känns som vi gör det typ jämt). Sen kollade vi lite i affärerna (köpte ny mascara och concealer) och provade lite kläder för skojs skull på systrarna :P Provade klänningar men dom va för stora :/ Åt mjukglass sen med Johan och åkte runt lite på torsby. Tiden har faktiskt gått ganska fort idag. Jag trodde jag bara skulle sitta hemma idag och glo men jag har haft kul :)

Jag vill grilla med nån, jag vill ha grillfest! :D Det skulle va skitkul.

Jag längtar till solen steker och jag kan sola...

Nu måste jag dammsuga.

Kommentarer
Postat av: Hannah IGELFELTstarwarsager

GRILLFEST NÄR VI ALLA E SAMLADE I TBY TEBAKAAA :D:D ? va sägs som de va ? :D

2009-05-16 @ 00:19:45
URL: http://starwarsager.blogg.se/
Postat av: zara

jag håller med hannah!

2009-05-16 @ 10:22:22
Postat av: Jen

Håller med Zara och Hannah!! :D haha !

2009-05-18 @ 14:22:50
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0