Inte, inte, inte

Jaja... valborg var kul fast lite väl full. Men sen kom dagen efter... Du gav mej alla förhoppningar som går att få, jag blev så lycklig och sen så var de inte sant och du kommer inte ihåg nått. Jag orkar inte.
Men jag tyckte iaf det va trevligt att se på film med dej, även om jag somnade :P

Igår var vi till farmor och farfar. Drack kaffe och åt bullar, dom sa att jag skulle får följa med dom och välja ut ett halsband nånstans som jag får i studentpresent sen :) Farmor sa att hon drömmer om dej ibland, vilket känns oerhört konstigt. Hon tyckte om dej och det gör att allt känns ännu värre.


Nu ska jag se på reprisen av desperate housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0