Love is a battlefield

Har nyss beställt kläder från hm :) Fick katalogen förut så jag var tvungen, kunde inte låta bli efter att jag tittat igenom den... Det blev bikini, tubtop, bh och cardigan. Fast tydligen kommer bikinitroserna typ 3-4 veckor efter allt det andra :P Ville beställa mycket mer men har inte råd... Men börjar väl sommarjobba snart så jag får lite mer pengar?
Sitter och kollar på nån kass film på canal+ väntar på att Little Britain ska börja kl 7 :D Sen ska jag se på rent hus, haha. Fast måste göra te först (och kanske fixa grapefrukt)^^


Ser fram emot vårat schlagertema i radion imorn, hehe. Måste fixa fram lite låtar, får fråga Ann-Sofie om hon har några... Ska komma på nått att prata om också. Förresten Kerstin (våran gamla svenskalärare) kom fram till mej förut vid la rose och sa att hon hade hört mej på radion. Tydligen hade hon hört Jenny också, men jag antar att hon hörde oss på p4 isf :P

Kommentarer
Postat av: Hannah IGELFELTstarwarsager

ÅH JA VILL OCKSÅ HA KLÄDER :(:(

2009-05-14 @ 21:11:48
URL: http://starwarsager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0