Pickles

Stressigt förut när jag sprang mot klockan :P Det var typ 1 min kvar till sändningen och jag hade inte kopierat körschemat, kändes som kopiatorn var extra seg men jag hann innan vi skulle börja sända! Var anfådd sen när vi börja så jag var tvungen att anstränga mej för att de inte skulle höras, men de kanske gjorde de ändå? :P
Imorrn och på onsdag är jag hemma (jag kommer inte ha nått att göra), så zara måste sända själv :/ men de kommer nog gå bra :) Ska melja till dej så du inte känner dej ensam. Och jag kanske ringer till och med :P

Det känns som jag inte mår bra idag. Känner mej mer illamående och förvirrad än dom andra dagarna. Får väl roa mej med nått så jag slipper tänka, men de är svårt.

Kommentarer
Postat av: znark

haha usch va stressigt det blev förut xD ja, det är bäst för dig att du skriver mejl till mig var femte minut. Annars blir jag ledsen i ögat :'(

2009-05-04 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0