Put your hand in my pocket

Jag hade kul igår, det va mysigt tycker jag :D Borde gå ut snart igen! :)

Jag har nyss beställt en bok :) Fick ett sånt brev från skogsindustrierna om att man får en gratis pocketbok. Det blev en roman :P
Min dag idag har varit ganska tråkig... jag har solat, handlat på konsum, städat och sett på tv. Pappa och anne kom hem förut, det va faktiskt skönare utan dom (förlåt). Dom känns bara så jobbiga just nu och jag får inte se på det jag vill på tvn :/ fyra bröllop och en begravning suger... Jag tror jag ska göra te och läggamej och läsa, härligt.

Jag ser fram emot att dra till karlstad på tisdag :)


Kommentarer
Postat av: apa

hehe mamma kanske kör oss! Jag tror hon sa det iallafall.. gött å slippa åka tåg! :D

2009-05-31 @ 13:58:49
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0