SweetchiliSÅS!

Det känns som min dag har gått fort idag :) Vaknade vid kvart i tolv, åt frukost och såg på en film. Sen bestämde jag mej för att gå ut och gå. Så jag gick runt ett varv här borta och blev varm och anfådd :P När jag kom hem åkte jagoch Anne och handlade mat, painkillers och en blus till farmor (på mors dag) och en tubklänning (???) till mej^^ Vi kom hem och jag började gör mat. Kyckling med ris och currysås. Jag hade på sweetchilisås på kycklingen och jag trodde jag hade förstört den sen när den va klar för det luktade inte så gott men de va den! :P och min currysås smakade verkligen äckligt i början men sen blandade jag i massa grejer och den var ganska go faktiskt. Så min mat blev ändå lyckad tillslut :D Jag är duktig kock, haha. Men nu vet jag inte va jag ska göra... Jag antar att jag får kolla på tv och vänta på Johan som kommer sen :)

(Jag tror jag hörde ÅSKA!)

Kommentarer
Postat av: K

jag vet, helt sjukt, mig i vitt . XD

2009-05-27 @ 23:23:38
URL: http://heyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0