Uppdatera, uppdatera!

Hela helgen har gått fort. Men det känns som den har vart lika lång som en vecka... Fast vi slutade ju på onsdag så det är ju inte så konstigt.
Gick på vårtmârten med Johan men det va ganska tråkigt, fanns inget kul att köpa och det började regna och blåsa så vi åkte hem och åt våfflor ist :P Sen på kvällen va vi på fest hos Sören och hans grannar, lagom kul... Drack nån limecider som smakade ica lime :/ men de dög. Vi skulle egentligen gå till faktoriet men vi kom inte så långt, det tog oss kanske 1 timme att komma dit men då var klockan redan halv 2 så då vart det ingen ide att gå in. Pratade med massa folk som stod utanför, tobbe, nån gubbe som pratade om sina kor (!?) och Roland, haha. Roland skröt som vanligt, så jag ville verkligen inte prata med han :/ Vi drog upp till quickly och väntade skit länge på att få hamburgare. Vi kom hem typ halv 4...
Dagen efter gick vi upp tidigt för Sören skulle spela nån golftävling och Johan skulle va caddie så jag var tvungen att följa med. Ville inte först men de var ganska uppiggande :) Vi gick två varv på banan! Det va skitsoligt ute och såklar brände jag mej i ansiktet! Vid sista hålet började de spöregna och vi hade inget paraply :/ Sen åt vi mat på restaurangen och då kom Johan och Sören på att det skulle va kul att fiska och att jag och Mia skulle följa med. Så när jag kom hem var det bara att skynda sej att duscha, fixa håret och ta på sej gummistövlarna :P Vi drog ut och fiskade, jag fick en lagom stor fisk och tre små fiskar^^ När vi skulle ro tillbaka så gick den ena åran sönder och så den fick bli tejpad och den höll nästan ända fram till land så dom fick paddla resten av vägen. Vi fixade eld, grillade korv och drack saft :P

Har suttit framför tvn sen jag vaknade och kommer säkert göra det resten av dagen också... Vad trevligt :P Jag vill ha lite varmare ute så jag kan lägga mej ute och steka! Borde nog gå till arbetsförmedligen nån dag också och prata lite och sånt. Har ju ändå inget bättre för mej...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för uppdateringen! :D kul att fiska, det gjorde jag och pontus igår :D hehe

2009-05-25 @ 16:25:08
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0