Don't worry, you'll be fine.

Från och med kl 3 igår är jag helt ledig! Förutom när jag ska klippa gräs :P Men annars så kommer jag ha absolut inget att göra. Så nån dag måste jag ner till Karlstad och leta studentklänning eftersom jag har bestämt mej att jag inte ska ha min indiskaklänning. Så jag ska finna nått nytt :) Känner att mina pengar kommer ta slut ganska snabbt...
I need coffee.

Har vart ute och gått förut i en timme :O Det kändes verkligen inte så länge... Jag tror jag fick skoskav :/ Nu vet jag inte vad jag ska göra, möjligtvis duscha men orkar inte än. Jag längtar tills imorn, för då vill jag på vårmârten och köpa saker :P Kommer nog bli trevligt ^^ Jag känner mej så sugen på att köpa allt, hur mycket som helst men jag vet inte varför. Jag vill bara köpa, köpa, köpa! Men jag har inte råd och det gör mej så otroligt deppig, haha. Men får iaf studiebidrag 2 gånger till :) YAY!

Jag vill ha en ny fin hängmatta! :D


Kommentarer
Postat av: Hannah IGELFELTstarwarsager

MEN va faan VADÅ STUDIEBIDRAG 2 ggr till ?? :S de får vi ju inte :S

2009-05-23 @ 20:42:08
URL: http://starwarsager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0