Du är en apa

I'm watching house^^
Har vart ute och gått/joggat med Ann-Sofie förut, det va inte så jobbigt som dom förra gångerna, känns nästan bra :P Har hämtat alla biljetter till balen, bussen och studentfesten så nu är allt betalat och klart, no worries. Gött... Förutom allt som man måste göra på baldagen. Smink, fixa håret, klänningen ska på och massa småsaker!
Det känns så fel att det är min sista skoldag imorn :/ Vi sänder vårat sista radioprogram, vilket är ganska skönt men sen då... Är det här verkligen slutet liksom? Jag behöver inte göra nått mer... Nästan skrämande. Men jag har ju mitt gräs som väntar på mej sen som jag måste klippa. Men vad händer sen då? Ingen aning.

Ska sluta tänka på framtiden nu och måla naglarna ist :P

Kommentarer
Postat av: zara

skrä-mm-ande :) du och din stavning! marcolioo?

2009-05-19 @ 22:31:33
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: Hannah IGELFELTstarwarsager

USCH JA jenny har vell råkat sakt att vi skulle grilla lr nått :O:O. men ja VILL INTE HA MED ÖSTLUNG åh drägg ligan....

2009-05-19 @ 23:25:28
URL: http://starwarsager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0