Det blir en rosa jul

Julskyltningen blev klar idag. Blev snyggt tycker jag och väldigt mycket rosa! Så om ni går förbi Colorama på skyltsöndan så får ni gå in och gissa vem som bor där så kan ni vinna nått spännande, haha.
Dagen idag har gått ganska snabbt fast det kanske beror på att jag fick sluta lite tidigare och så kom det massa varor idag så de fanns mycket att plocka i :) Gillar när det kommer varor, det är nästan det som är roligast.
Efter att ha målat en stol och en spegel (som nu befinner sig i skyltfönstret) i blank svart färg är jag sugen på att måla hyllorna i mitt rum i samma färg, det skulle bli så snyggt! Man vill liksom själv börja göra om massa saker hemma när man har vart där i butiken och sett alla som köper massa tapeter, färg och kakel. Så kul!

Ikväll latar jag mej i soffan.


Kommentarer
Postat av: zara

Grynet.

2009-11-29 @ 22:27:54
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0