Färgpasta

Har inte uppdaterat på ett tag, möjligtvis för att jag inte har orkat eller också för att det inte händer nått kul att berätta om, heh :/ Jag har inte orkat gå ut och springa nått heller. Senast i lördags... har ont i knäna, orkar knappt stäcka ut de ena utan att det känns som att det ska hoppa ur led eller nått, buu. Men det fixar sej :)
Dagen idag har varit ganska händelselös. Har städat, plockat varor, köpt tejp, lärt mej lite om färg och mönsterpassning på tapeter och druckit mängder med kaffe. Helt ok. Det är bra att ha nått att göra om dagarna iaf. Skyltfönstret är klart nu... Blev inte som jag trodde men tapeten är så fin.
Försöker faktiskt klura ut vad jag ska köpa för julklappar men det är svårt. Vill liksom ha dom klara innan december tror jag. Måste skriva en lista... Farmor och farfar skulle nog bli gladast över att få ett studentkort, haha. Känner mej så julig just nu och jag längtar efter snö! :D Köpte ett fotoalbum igår som jag fixade till med glitter och klistermärken idag. Och så skar jag till mina kort (som var för långa) och satte in dom i albumet. Jag gillar pyssel :)

Nudlar till lunch imorn, gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0