Julbord på sahlströmsgården

Som sagt så var vi på julbord idag, orkar inte räkna upp alla... Men iaf det var trevligt och lagom god mat. Personligen tyckte jag bäst om välkomstdrinken (glögg) :P Har vart där på julbord flera år i rad så jag är inte så imponerad av deras mat längre. Men jag blev mätt ändå! Sen när alla åkte hem så åkte jag och Johan hem till Sören och Mia eftersom jag inte hade sett deras hus än. Vi drack kaffe och pratade... Och så fick jag ta en rundtur i huset men det var bara tre rum ungefär så det tog inte så lång tid, haha. Efter ett besök hemma hos Johan också så har jag kommit hem. Fick för mej att jag ville pyssla med nått när jag kom hem men visste inte vad så jag satte igång med att lägga ett stort runt djurpussel på 500 bitar! Trodde väl att jag skulle bli klar på en kväll men det blev jag verkligen inte... Jag fick ihop en zebra och en halv tiger :/ Satt i en väldigt obekväm ställning och stirrade neråt hela tiden så jag fick jävligt ont i nacken, hoppas det inte känns imorn.

Nu ska jag läga mej och läsa min den nya Dan Brown boken. Har bara läst ca 1 kapitell men den är redan intressant. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: zara

jaha ska jag det? vart ska vi vara då? tänkte va hemma jag :P

2009-12-01 @ 22:51:54
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: zara

men ärligt. det blir bättre hemma tror jag :P finner du en sjuhelvetes bra fest med roliga och normala människor så kan jag fundera på saken. Tills dess så blir det hemma på nyår :D

2009-12-02 @ 19:36:29
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0