Tankar kring julskyltningen

En ny dag på praktiken.
Kom fram till idag att vi är tvugna att börja tänka på julskyltningen. Det var lite svårt att komma på nått bra eftersom jag var skittrött och kunde inte riktigt fokusera på nått. Men efter lite kaffe (och smörgås och kakor) började det sakta röra sej i huvet. Till slut enades vi om att vi ska dekorera och möblera skyltfönstret som att det är hemma hos en känd person och sen får folk gissa vems julpyntade hem det är. Har redan komit på en person och vad för saker och färger vi ska ha. Kommer bli snyggt tror jag :) Undrar om det blir svårt att gissa vem som bor där?... Förresten nån dag ska jag få följa med en målare ut och förhoppningsvis lära mej saker :D
Om ett tag ska jag dricka te och se på house.



Imorn ska jag söka jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0