Avslag

Har vart hos Johan i ett par dagar nu. Känns konstigt att sitta vid en dator igen, det var länge sen. Men jag inte vart i närheten av en på ett tag så känner jag inget behov av en. Men nu var jag tvungen att kolla min mail för jag tänkte att jag säkert hade fått mail från hovfjället för han sa att dom skulle höra av sig den här veckan. Eftersom ingen har ringt till mej så antog jag att jag hade fått ett mail om att jag inte fått jobbet. Jag hade rätt! Jag förväntade mej inte att få jobbet, jag behöver körkort. Jag tror det berodde mest på det. Men det finns annat att se fram emot, som att min praktik börjar på måndag :) Ska nog kolla efter lite jobb i Norge också...
Men måste äta lite nu. Sen ska jag knapra på mina chips framför tvn, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0