Blåsigt värre

Gick till färghandeln idag efter mitt besök hos jobbcoachen och frågade om praktik. Det verkade ganska lovade faktiskt. Dom skulle ringa till min "personliga coach" och prata och se hur det blir :) Haha, personlig choach! Låter som att man är efterbliven eller nått. Köpte en chickenwrap efteråt på konsum och när jag kom hem och började äta smakade den konstigt och jag kollade på bästföredatumet och den hade gått ut dagen innan! Tack konsum! :/ Måste börja kolla datumen i fortsättningen...
Mamma ringde nyss och beställde negerbollar till caféet av mej. Eller ja, man måste ju säga chokladbollar nu... Så då har jag nått att göra imorn iaf :P
Nu måste jag diska.




Kommentarer
Postat av: Jenny

JAssåruuu? :) tihi

2009-10-07 @ 20:19:17
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0